loading...
طوفان دل
سیمین بازدید : 37 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
سلام

 من برگشتم

می دونم که خیلی دلتون برام تنگ نشده بود اما من دلم برای همتون تنگ شده بود...بخصوص سلما، شیرین، مسی و "منِ اول" که خیلی وقته از این طرفا نمیاد و خیلیای دیگه مثل سپیدار   و ترانه و ...

اما در مورد مسافرتم نه می تونم بگم خوش گذشت نه بد گذشت...اونجا که بیشتر حمالی کردم... صبح تا شب سر پا بودم و میرفتم غرفه ها رو میدیدم... آقا اگر بدونید چه چیزایی ساخته بودند...حیف که رشته ام لو میره وگرنه براتون تعریف میکردم این بشر دو پا چه چیزایی که نساخته...جاهای دیدنی هم فقط نصف روز رفتیم گردش. اونم با همسر و دختر از دماغ فیل افتاده مدیرعامل

حرفی از سوغاتی نزنید که اصلا نمی شد سمت هیچ چیز رفت...یه لیوان چایی به حساب ایران می شد ۶۰۰۰ تومن...برای خودم هیچی نخریدم چه برسه برای عزیزان دیگه...


امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم

تی شرت ماه محرم

تی شرت ماه محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

تی شرت های محرم

تی شرت های محرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 225
  • بازدید کلی : 2,501