loading...
طوفان دل
سیمین بازدید : 49 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

گاهی که خیلی غمگین میشوم گریه نمیکنم فقط لبخندی کش دار و تلخ به گذر زمان و مختصات مکان حواله میدهم و بی مهابا پاهایم را تکان میدهم و خیره به دیوار سفید همیشگیِ روبه رویم میشوم و پوست لبم را می کنم تا خون بیاید و موهایم را دور انگشتانم حلقه میکنم و کنج اتاق می شود خلوتگاهم !
گاهی که خیلی غمگین میشوم خودم را نوازش می کنم در اوج تنهایی و خود را در آغوشِ خود رها میکنم ، دستانم را لمس میکنم تا بدانم که هستم و فراموش نشده ام ، نمرده ام !
گاهی که خیلی غمگین میشوم مدتها خود را در آینه مینگرم !
امروز از آن گاهی هاست …

::

من همان اتفاقم که افتاد و شکست !

::

خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟

::

پیرمرد همسایه آلزایمر دارد!

امروز صبح بیخودی شلوغش کرده بودند...

او فقط یادش رفته بود از خواب بیدار شود.

::

لبهایم آلزایمر گرفته اند...

تو میدانی خنده چیست؟                                                                                                                                                        ::

 

امروز خم شدم و در گوش کودکی که مرده به دنیا آمده بودآرام گفتم: " راحت بخواب چیزی را از دست ندادی" 

::

       

امیرالمؤمنین علی (ع):ای مالک اگر شب هنگام کسی را در هنگام گناه دیدی؛فردا به آن چشم نگاهش نکن.شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.

::                                 

                                                        


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 2,489