loading...
طوفان دل
سیمین بازدید : 10 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

روزو شب کار کردن ودنبال یه لقمه نون بودن  آدمواز همه کس واز همه چیز دور میکنه ونمیزاره که اطرافتو خوب ببینی ....

حالا همه این بی توجه بودن نسبت به عزیزان و سرنوشتت به کنار بد تر از اون اینه که نتونی تو کاری که تمام زندگی و وقتت صرف اون شده پیشرفت کنی ...

دیروز تازه فهمیدم که نون حلال در آوردن وپیشرفت کردن هیچ سنخیتی باهم ندارن یا باید دزد باشی یا اینکه از وجود و مردبودنت بگذری وجوری پاچه خواری کنی که دستات ولبات همیشه پر از خون باشه...

این مقدمه ای بود تا اتفاقیو براتون تعریف کنم که برای خودم درس بزرگی بود تا بفهمم انسان بودن وسالم زندگی کردن باعث میشه که این بلا سرت بیاد...

دیروز بعد از چهارسال کار وتلاش و خون دل خوردن فهمیدم که هیچ پیشرفتی نداشتم وباتمام تلاش وکارهایی که برای مجموعه انجام دادم هیچ کدام دیده نشد

دیروز بخاطر چند روز تاخیر به من اطلاع دادن که باید تصویه کرده وبرم حالا ازدیروز دارم فکر میکنم چرا کسایی که دنبال زدوبند هستند ودنبال اینن که

خودشونو بالا بکشن حالا به هرترتیبی که شده ویا کسا یی که با پاچه خواری وچاپلوسی وکارهایی که باعث میشن دیگران پله ترقی اونها بشن همیشه عزیز

 هستن وهمیشه بااین که اگر با کمی تحقیق متوجه میشی که چه کار کردن که الان نورچشمی شدن ....

....................................................................پی نوشت

حالا من از دوستان میخوام بپرسم که من باید چیکارکنم آیا به اعتقاداتم پایبند باشم که در اون صورت بی کار میشم ویا این که با پاچه خواری وچاپلوسی به کارم ادامه بدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 2,560