loading...
طوفان دل
سیمین بازدید : 10 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سرتاسر حیات طیبه رسول ‌اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و لحظه به لحظه آن در نزد مسلمانان دارای اهمیتی بس شگرف و والاست؛ چرا که نه تنها کلام رسول‌ اکرم به نص صریح آیات قرآن، عاری از هرگونه هوا و هوس و متصل به سرچشمه وحی است(2)، بلکه عمل و فعل آن بزرگوار نیز بر تک تک مسلمانان حجت است و صراط مستقیم را به عالمیان می‌نمایاند.(3) اما در این میان، مقاطعی خاص از زندگی آن بزرگوار، به جهات گوناگون از اهمیتی ویژه برخوردار می‌باشد که یکی از بارزترین آنها، واقعه غدیر خم است. واقعه غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت، دارای درخشندگی و تلألؤ خاصی در تاریخ اسلام است. کمتر مقطع تاریخی را می‌توان در جهان اسلام یافت که از لحاظ سند، اطمینان از اصل وقوع، کثرت راویان و اعتماد بزرگان و علمای مسلمین، قوت و استحکامی نظیر این رویداد مهم داشته باشد.

هنگامی که به راویان حدیث غدیر می‌نگریم، در مرتبه نخست نام اهل‌ بیت گرامی رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) یعنی امام ‌علی (علیه السلام)، فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) دیده می‌شود و در مرتبه بعدی نام حدود 110 تن از صحابه پیامبر اسلام(4) به چشم می‌خورد که در این میان، نام افرادی شاخص از میان صحابه همچون:

1-     ابوبکر بن ابی­‌قحافه

2-     عمر بن ‌الخطاب

3-     عثمان بن عفان

۴-...



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

سیمین بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
هردم به گوشم‎‎ می رسد آواى ‎زنگ قافله ... این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله

می گویید شیشه ها احساس ندارند. ولی هنگامی که با انگشت روی شیشه ی بخار گرفته نوشتم    یاحسین آرام گریست...


رمز قرآن از حسین آموختیم ... ز آتشش ما شعله ها افروختیم
ای صبا ای پیک دور افتادگان ... اشک ما را بر مزار او رسان

زینب زراعت پیشه


سیمین بازدید : 10 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت صنايع پتروشيمي کرمانشاه طی نامه شماره مورخ 1392/07/22 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1392/12/29 با سرمایه 1,764,600 میلیون ریال مبلغ 2,023 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد. مسئولیت تهیه اطلاعات با مدیریت شرکت است .
آمار معاملات امروز، شنبه 27 مهر 1392
آخرین قیمت : 9,248 ریال
نسبت به دیروز : 342 ریال


سیمین بازدید : 9 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
                                             

دلم کـــــــــــمی خدا میخواد

کمی سکـــــــــــوت

کمی دل بریدن میخواد

کمی اشک

کمی بهت

کمی آغوش آسمانی

کمی دور شدن از این آدمها…!

کمی رسیدن به خدا…


سیمین بازدید : 9 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

باز هم اول مهر آمده بود


و معلم آرام

اسم ها را می خواند.

اصغر پورحسین!

پاسخ آمد: حاضر.

قاسم هاشمیان!

پاسخ آمد: حاضر.

اکبر لیلا زاد...

پاسخش را کسی از جمع نداد.

بار دیگر هم خواند:

اکبر لیلازاد!

پاسخش را کسی از جمع نداد

همه ساکت بودیم

جای او اینجا بود

اینک اما، تنها

یک سبد لاله ی سرخ

در کنار ما بود

لحظه ای بود، معلم سبد گل را دید

شانه هایش لرزید

همه ساکت بودیم

ناگهان در دل خود زمزمه ای حس کردیم

گل فریاد شکفت!

همه پاسخ دادیم:

حاضر، ما همه اکبر لیلا زادیم


سیمین بازدید : 10 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
گاهی دلی را میشکنی

اما زمانی پشیمان میشوی که

تکه های همان دل شکسته

با برندگی خود

دل تو را پاره پاره میکنند .


سیمین بازدید : 41 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
صبح ساعت ? زن ايراني قديم: به آهستگي از خواب بيدار مي‌شود. نماز ميخواند و سپس به لانه مرغها ميرود تا تخم مرغها را جمع کند زن ايراني جديد: مثل خرچنگ به رختخواب چسبيده و خر و پف ميکند.. صبح ساعت ? زن ايراني قديم: شير گاو را دوشيده است ، چاي را دم کرده است ، سفره صبحانه را با عشق و علاقه انداخته و با مهرباني مشغول بيدار کردن آقاي شوهر است. زن ايراني جديد: باز هم خوابيده است صبح ساعت ? زن ايراني قديم: مشغول مشايعت آقاي شوهر است که از در خانه بيرون ميرود و هزار تا دعا و صلوات براي سلامتي شوهر کرده و پشت سرش به او فوت ميکند. زن ايراني جديد: هنوز خوابيده است. صبح ساعت ?? زن ايراني قديم: مشغول رسيدگي به بچه ها و پاک کردن لپه براي درست کردن ناهار است. زن ايراني جديد: تازه چشمانش را با هزار تا ناز و عشوه باز کرده و با دست در حال بررسي جوش هاي روي کمرش است ظهر ساعت ?? زن ايراني قديم: مشغول مزه کردن پلو به جهت تنظيم نمک آن است. زن ايراني جديد: در حال آرايش کردن با همسايه طبقه بالا در مورد انواع پازيشن هاي جديد جهت چيز صحبت مي‌کند ظهر ساعت ?? زن ايراني قديم: در حال شستن جوراب و لباس‌هاي آقاي خانه درون تشت وسط حياط خلوت ميباشد. زن ايراني جديد: در حال روشن کردن ماشين لباسشويي ، ماشين ظرفشويي و البته غرغر کردن است… ظهر ساعت ?? زن ايراني قديم: در حال ماليدن پاي آقاي شوهر که براي خوردن ناهار به خانه آمده است ميباشد. جهت حض جميل بردن آقاي شوهر ، دامن گل گلي خود را پوشيده است. زن ايراني جديد: در حال انداختن يک غذاي آماده درون مايکروفر بوده و در همان حال در حال تماشاي FashionTV مي‌باشد. ظهر ساعت ?? زن ايراني قديم: در حال جارو کردن حياط خانه و تميز کردن لانه مرغها و بردن علوفه براي گاوشان مي‌باشد. زن ايراني جديد: با يکي از دوستانش به پاساژ صدف براي خريد رفته است. عصر ساعت ?? زن ايراني قديم: مشغول شستن پاهاي کودکشان است که به دليل دويدن در کوچه خوني شده است. زن ايراني جديد: در حال پرو کردن لباس‌هاي خريداري شده است. در همان حال هم نيم نگاهي هم به شکم خود دارد که جديداً چاقي را فرياد مي‌کشد. عصر ساعت ?? زن ايراني قديم: دم در خانه ايستاده است تا آقاي شوهر بيايد. زن ايراني جديد: در لابي نشسته است تا با آقاي شوهر به خريد برود. عصر ساعت ?? زن ايراني قديم: براي شوهر خود چاي آورده و مانند يک خانم کنار شوهرش در حال صحبت با او است. زن ايراني جديد: از اين مغازه به آن مغازه شوهر بيچاره خود را مي‌برد. شب ساعت ?? زن ايراني قديم: سفره شام را انداخته و شوهر را براي خوردن شام دعوت ميکند. جديد: هنوز در حال خريد است. شب ساعت ?? زن ايراني قديم: در حال شستن ظروف شام ، کنار حوض خانه است. زن ايراني جديد: کماکان در حال خريد است. شب ساعت ?? زن ايراني قديم: در حال چاق نمودن قليان آقاي همسر ميباشد. زن ايراني جديد: در رستوران ، پيتزا ميل مي‌فرمايند. شب ساعت ?? زن ايراني قديم: رختخواب ها را پهن کرده است براي خوابيدن . در حال ريختن گل سرخ روي متکاي آقاي خانه است تا خوش بو شود. زن ايراني جديد: در حال غرغر کردن بر سر وضعيت ترافيک است.
سیمین بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
وزیر نفت با تشریح سیاست‌های جدید دولت برای پالایشگاه‌سازی خواستار ساخت جایگاه‌های مقیاس کوچک عرضه بنزین در کلانشهرها شد و گفت: عرضه گازوئیل در جایگاه‌ها به خودروهای گازوئیل‌سوز سواری برای مدیریت مصرف بنزین در دستور کار قرار دارد.

بیژن زنگنه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده برای زمستان سالجاری با 40 میلیارد متر مکعب کسری گاز طبیعی روبرو هستیم، گفت: با توجه به اینکه در طول 4 سال گذشته تاکنون هیچ طرح افزایش تولیدی در پارس جنوبی به بهره برداری نرسیده است، زمستان امسال با کمبود شدید گاز روبرو هستیم.


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 2,481