loading...
طوفان دل
سیمین بازدید : 10 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

روزو شب کار کردن ودنبال یه لقمه نون بودن  آدمواز همه کس واز همه چیز دور میکنه ونمیزاره که اطرافتو خوب ببینی ....

حالا همه این بی توجه بودن نسبت به عزیزان و سرنوشتت به کنار بد تر از اون اینه که نتونی تو کاری که تمام زندگی و وقتت صرف اون شده پیشرفت کنی ...

دیروز تازه فهمیدم که نون حلال در آوردن وپیشرفت کردن هیچ سنخیتی باهم ندارن یا باید دزد باشی یا اینکه از وجود و مردبودنت بگذری وجوری پاچه خواری کنی که دستات ولبات همیشه پر از خون باشه...

این مقدمه ای بود تا اتفاقیو براتون تعریف کنم که برای خودم درس بزرگی بود تا بفهمم انسان بودن وسالم زندگی کردن باعث میشه که این بلا سرت بیاد...

دیروز بعد از چهارسال کار وتلاش و خون دل خوردن فهمیدم که هیچ پیشرفتی نداشتم وباتمام تلاش وکارهایی که برای مجموعه انجام دادم هیچ کدام دیده نشد

دیروز بخاطر چند روز تاخیر به من اطلاع دادن که باید تصویه کرده وبرم حالا ازدیروز دارم فکر میکنم چرا کسایی که دنبال زدوبند هستند ودنبال اینن که

خودشونو بالا بکشن حالا به هرترتیبی که شده ویا کسا یی که با پاچه خواری وچاپلوسی وکارهایی که باعث میشن دیگران پله ترقی اونها بشن همیشه عزیز

 هستن وهمیشه بااین که اگر با کمی تحقیق متوجه میشی که چه کار کردن که الان نورچشمی شدن ....

....................................................................پی نوشت

حالا من از دوستان میخوام بپرسم که من باید چیکارکنم آیا به اعتقاداتم پایبند باشم که در اون صورت بی کار میشم ویا این که با پاچه خواری وچاپلوسی به کارم ادامه بدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید...
سیمین بازدید : 8 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
بعضــــــی ها گـــــــ ـــــریه نمی کنند!

اما از چشــ ــــــــ ـــــم هایشان معلوم است که

اشکــــی به بزرگی یک سکــــــــــ ــــوت،

گــــوشه ی چشمشان به کمیـــ ـــن نشسته...


سیمین بازدید : 7 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

درسهای روز شنبه مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری و اصول و فنون مذاکره بودن. که الحمدلله استادای خوبی بودن. انشاءالله که بتونیم بهره کافی را ببریم.

یکی از دوستان که کلاس مهارتهای مسئله یابی و تصمیم گیری رو بوده و خوش خط هم نوشته،  اگه میتونه جزوشو اسکن کنه و بفرسته که بذاریمش تو سایت.


سیمین بازدید : 9 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
چی این سریالا رو دوس دارم؟ سریال خارجکیا.این که نشون می دن هر کی زندگیش ریده مونه همونطوری نمی مونه.مثلا تو همین سریال بیگ بنگ.هاوارد یه منحرف جنسی به تمام معنا بوده.که همیشه به پنی تیکه های آنچنانی مینداخت و بش پیشنهاد می داد.حالش رو بهم میزد.چشم چرون بازی در میاورد.پنی رو معذب میکرد.یع دفه که به عنوان تحسین و تعریف به پنی گفت "کردنی"هستی .پنی هم رید بهش.گفت این تعریف نیست که به دختری بگی کردنی.منم هیچوقت خدا تو کف تو نبودم.اصلا هم از حرفات خوشم نمیاد.هیچ دختری م هیچوقت نمیخاد با تو باشه.هیچوقت.هاوارد دلش شکست .گفت فک کردم تو از سر و کله زدن با من خوشت می آد.وقتی پنی رفت واسه معذرت خواهی.هاوراد عوضی فهمیدو میخواست ماچش کنه که پنی یه بادمجون کاشت زیر چشمش.

هر روز خدا تو کمیته انضباطی دانشگاه بوده.به عنوان یه استادی که منحرفه.هر جا می رفته حال زنا رو بهم میزده.همه ش عقده.همه ش دست رد.همه ش سر خوردگی..با اون بچگی سختش.باباش که تو یازده سالگی ولشون کرده بوده و رفته بوده.و تا نزدیکای سی سالگیشم که با مامانش زندگی میکرده.همینجوریش کم سوزز ی دوستاش بوده....خب خیلی ضایعه که آدم بعد هیژده سالگی هنوز در کون خونواده ش باشه دیگه.برا اونا البته.

هر روز می اومد توی غذاخوری تعریف می کرد که فلان دتره چه جور و اینا.یه دفه م که تو بازی پینت بال یه دختره بش پا داده بود اومده بود فرداش با پیروز واسه رفقاش تعریف می کرد که ما وسط بازی دوبار...آدم بیشتر از اینکه حالش بهم بخوره دلش میسوخت.

نشسته بوده به خرج دانشگاه یه رباط درست کرده بوده که شیش تا سینه داشته باشه.تا با هاش حال کنه.چقد رقت انگیز و حال بهم زن.و خب همیشه م که توی اتاقش با خودش مشغول بوده.

حس بدی به آدم میداد دیدنش.خب کل شو طنزه اما واقعا برای هاوارد متاسف بودم.تا اینکه با برنادت آشنا شد.یه دختر دانشجو که برای خرج تحصیلش توی همون رستورانی که پنی بود کار میکرد.با یه خونواده درست و درمون.بعد یه ذره کشکمش و قهر و آشتی ازدواج کردن.اصن فکرشو نمی کردم.که با این دختره جدی بشه.هاوارد با هیچ دختری جدی نشده بود.اصن دخترا محل سگش نمی ذاشتن.چه کار خوبی کرد پنی که برادت رو به هاوارد معرفی کرد.هاوارد عاقبت به خیر شد.هاوارد دیگه فقط چندش بود به خاطر ریخت و قیافه ش.و اون شلوارای تنگش.و خنده دار به خاطر مامانش.این برای من ته امیدواری بود.که یه بارم شده ببینم وضعیت همین نمی مونه.آدما قرار نیست تو همین گهی که هستن بمونن.کی گفته؟

خیلی جاهای دیگه م دید ه م که نشون میده طرف تو دبیرستان فقط کارش ماری جوانا کشیدن بوده.با این چیزی که تو ذهن منه می گم طرف زندگیشو به گا داد رفت.از دانشگاه اخراجش می کنن.میشه یه انگل به تمام معنا.اما اینجوری نمیشه.طرف میذاره کنار.ینی یه فازیه که رد میشه.وکیل میشه.آرشیتکت میشه.یا نه اصن.دو سال بعدش مجبور میشه یه خونواده رو سرپرستی کنه.مث جنای سریال ومپایر دایریز.

خیلی خوبه دیدن همچین چیزایی.چرا تو مملکت خودم یا تو فیلم و سریالای خودمون ازینا تمی بینم؟


سیمین بازدید : 7 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 رایگان وبلاگتون رو زیباتر از دیگران بسازید !!!

هرکی دوست داره از این عکسا براش بسازم ، بیاد ادامه مطلب ...

یک روزه سفارشتون آماده میشه ...

شرایط سفارش : لینک وبلاگم + لوگوی وبلاگم

http://uploadtak.com/images/d123_screedbot.gif

http://uploadtak.com/images/z6969_10948607084244212919.gif


سیمین بازدید : 8 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
مــــــــــــــــــــــــادر...

دندانم شکست ...

برای سنگ ریزه ای که
...
در خوراکم بود !

دردم گرفت ...

نه برای دندانم !

          برای کم سو شدن

                             چشمان مادرم ....!


سیمین بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحسین رستمی شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهداشتی آبپخش اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی به‌منظور بهبود وضعیت ورزشی آبپخش صورت گرفته و نقش شورای بهداشتی در این دستاوردها ارزشمند بوده است.
وی افزود: اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد در منطقه آبپخش مساله ارزشمندی است که از سال 88 شاهد برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای آن بودیم و در سال جاری با عزم و اراده جدی مسئولان آبپخش شاهد اجرای موفقیت‌آمیز این طرح بوده‌ایم.
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهید بهشتی آبپخش خاطرنشان کرد: کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد آبپخش در شهریورماه سال جاری شکل گرفته و شرح وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی در این کمیته به مسئولان آبپخش ابلاغ شده است.
رستمی بیان داشت: اطلاع‌رسانی وسیع و آموزش در ارتباط با زمان و چگونگی اجرای این طرح از اقدامات مهمی است که با تلاش مداوم مسئولان مرکز بهداشت و درمان آبپخش تحقق یافته است.
وی اضافه کرد: حمل و نقل لاشه سگ‌های اتلاف شده و ایجاد مکان مناسب برای دفن سگ‌های اتلاف شده از مهم‌ترین اقداماتی است که با همت شهرداری آبپخش تحقق یافته است.
این مسئول اذعان داشت: در روزهای گذشته اطلاع‌رسانی وسیعی به‌منظور نگهداری سگ‌های خانگی در سطح شهر صورت گرفته و انتظار داریم شهروندانی که در منازل خود مبادرت به نگهداری سگ می‌کنند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهید بهشتی آبپخش عنوان کرد: نصب قلاده‌ و واکسیناسیون مستمر سگ‌های خانگی از اقدامات ضروری است که انتظار می‌رود دامپزشکی آبپخش با حساسیت بیشتری به این مساله توجه داشته باشد.
رستمی با تشریح چگونگی اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد در آبپخش ابراز داشت: در زمان اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر آبپخش شاهد اتلاف 77 قلاده سگ ولگرد در این شهر بوده‌ایم.
وی ادامه داد: با اقدامات بازدارنده‌ای که در سال‌‎های اخیر صورت گرفته، میزان سگ‌گزیدگی در شهر آبپخش به میزان چشم‌گیری افزایش داشته است؛ به‌طوری که این آمار از 58 مورد در سال 88 به 13 مورد در سال جاری کاهش یافته است.
رستمی متذکر شد: بر اساس اطلاعات موجود بیشترین آمار ابتلا به سگ گزیدگی دشهر آبپخش ر بازه سنی 20 تا 29 سال رخ داده است.
انتهای پیام/2452


سیمین بازدید : 11 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

شرکت گاز هشدار داد:
دقت کنید؛ بخاری و دودکش استاندارد باشد
!

اجتماعي  9:10:24 1392/07/15
927-16814-5 كد خبر
RSS :: پرینت

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز آذربایجانشرقی با اشاره به آغاز فصل سرما و اقدام خانواده ها در نصب بخار های گاز سوز، از خانواده ها خواست، از استاندارد بودن دودکش ها و بخار های خود، اطمینان حاصل کنند.

خسرو آریانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، به خانواده ها هشدار داد: پیش از خرید وسیله گاز سوز، اطمینان حاصل كنند كه وسیله دارای استانداردهای معتبر ملی و یا بین المللی و با رعایت نكات ایمنی لازم تولید شده باشد.

وی با بیان اینکه افراد متفرقه نباید وسیله گازسوز را نصب كنند گفت: این كار می‌تواند خطر جانی داشته باشد، و سرویسكار مجاز باید دستگاه گازسوز را نصب كند،

آریانپور با بیان اینکه نصب هر وسیله باید از طریق یك انشعاب اختصاصی گاز، بدون ایجاد انشعاب فرعی صورت گیرد گفت: بدون دودكش، گازهای سمی‌ حاصل از احتراق وارد محیط خانه می‌شود و مسمومیت با گاز منواكسید و یا خطرات جدی دیگری ایجاد می‌كند، بنابراین خانواده ها، برای وسایل گازسوز حتما از دودكش استفاده كنند.

مسیر دودكش لانه پرندگان، نباشد

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان یادآور شد: دودكش باید بدون درز و محكم روی دستگاه قرار گیرد، و پیش از استفاده از بخاری، خانواده ها دقت کنند، مسیر دودكش باز و لانه پرندگان، مصالح ساختمانی و ساختمان‌های مجاور، خروجی را مسدود نكرده باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتهای دودکش باید به کلاهک H مجهز باشد تا دود به محیط خانه برنگردد گفت: قرار دادن انتهای دودكش در ظرف آب از خروج دود و گازهای سمی‌ جلوگیری نمی‌كند و مرگ آفرین خواهد بود، علاوه بر این، خروجی دودكش نباید در كنار كولر و یا زیر پنجره باشد، چرا كه گازهای سمی ‌وارد فضای خانه می‌شود،

آریانپور با بیان اینکه انتهای دودكش باید دستكم یك متر از سطح بام بالاتر و یك متر نیز از دیوار جانبی فاصله داشته باشد گفت: برای كاركرد درست، طول افقی دودكش باید محدود باشد و شیب آن رو به پایین نباشد.

وی با اشاره به اینکه دودكش نباید دارای پیچ و خم زیاد باشد زیرا مانع خروج آسان گازهای سمی ‌می‌شود ادامه داد: دودكش مشترك برای چند واحد باید اندازه مناسبی داشته باشد، در غیر این صورت گازهای سمی ‌طبقات پایین تر وارد فضای طبقات بالاتر می‌شود و می‌تواند موجب مسمومیت شود.

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان با بیان اینکه دودكش و اتصالات آن باید از جنس مقاوم و فاقد هر گونه منفذ یا نشتی باشد گفت: بخاری‌های بدون دودكش نباید در محیط‌های بسته و بدون تهویه استفاده شوند، و از خانواده ها خواست تا از ورود مقداری هوای تازه به محیط خانه، اطمینان حاصل کنند.

آریانپور ادامه داد: اگر هنگام روشن بودن وسیله گازسوز، بدنه دودكش سرد باشد علامت این است كه دودكش درست كار نمی‌كند، و خانواده ها باید، دستگاه را فورا خاموش كنند و به سرویسكار مجاز اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه كاركرد صحیح وسیله گازسوز مستلزم گردش هوای مناسب بین داخل و خارج منزل است، گفت: درها و پنجره‌ها نباید به گونه ای درزبندی شوند كه از ورود هوای تازه مورد نیاز جلوگیری كنند.

نصب وسیله گازسوز در حمام، سرویس‌های بهداشتی و اتاق خواب ممنوع

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان با تاکید بر اینکه نصب وسیله گازسوز در حمام، سرویس‌های بهداشتی و اتاق خواب ممنوع است گفت: روشن كردن اجاق گاز یا گاز پیك نیكی در آشپزخانه برای گرم كردن محیط خانه خطر آفرین و استفاده از كباب پز یا منقل در درون خانه، گاراژ و یا محوطه بسته ممنوع است.

وی تاکید کرد: خانواده ها حتما' از شیلنگ‌های گاز استاندارد استفاده كنند، جنس شیلنگ اهمیت زیادی دارد و نباید از شیلنگ‌های آب و یا شیلنگ‌های متفرقه برای اتصال به وسایل گازسوز استفاده شود، چرا که استفاده از شیلنگ نامناسب می‌تواند خطرات جانی داشته باشد.

آریانپور ادامه داد: حداكثر طول شیلنگ گاز برای گاز شهری 120 سانتی متر و برای گاز مایع 150 سانتی متر است، و برای اتصال شیلنگ باید از بست‌های مخصوص استفاده كرد.

هر دو سال یكبار شیلنگ گاز تعویض شود

رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان با تاکید بر اینکه هر دو سال یكبار شیلنگ گاز تعویض شود یادآور شد: خانوادها برای اطمینان از اینكه شیلنگ نشتی نداشته باشد، از كف صابون استفاده كنند و مطمئن شوند كه شیلنگ ترك خوردگی و سوراخ نداشته باشد.

وی یكی از نشانه‌های عملكرد نامناسب وسیله گازسوز و تولید گاز منواكسید كربن را شعله بسیار كم و زرد رنگ عنوان کرد و افزود:، خانواده ها باید در این حالت فورا' دستگاه را خاموش كرده و با سرویسكار مجاز تماس بگیرند، چرا که شعله وسیله گاز سوز سالم، آبی رنگ و كشیده است.

به گزارش ایسنا: گاز منواكسیدكربن كاملا' بی‌رنگ و بی بو است و تنفس آن باعث گاز گرفتگی، مسمومیت و مرگ می‌شود.

نشانه‌های اولیه گاز گرفتگی عبارتند از خواب آلودگی، ضعف، كرختی بدن، سردرد، تهوع و درد قفسه سینه و غیره، در صورت مشاهده این نشانه ها، فرد مسموم باید در معرض هوای آزاد قرار گیرد، و تمام وسایل گازسوز تا كنترل و بازرسی كامل سرویسكار مجاز، خاموش نگه داشته شود.

براساس گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، در پنج ماهه نخست سال جاری 173 نفر بر اثر مسمومیت با گاز جان خود را از دست داده ند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد متوفیات مسمومیت با گاز 205 نفر بود، 15.6 درصد کاهش یافته است.

کد خبرنگار: 1122


سیمین بازدید : 23 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
باز هم من و ......................... 

 دوست دارم گاهی پرنده بلند پروازی باشم که به بی نهایت پر می زند و .... 

 اینجا بوی زندگی می دهد، 

 اینجا بوی مهربونی و بوی پاکی میدهد،اینجا هوا ،  هوای دلپذیری است ؛ 

آرامش امواج سکوت؛ و سکوت مبهمی که بر دل ....... 

 می خواهم پر گیرم برای رسیدن در اوج......................... 

اینجا  آسمان دل همیشه زیباست        ،
 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 2,506