loading...
طوفان دل

سیمین بازدید : 12 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

کانون  فرهنگی تربیتی سمیه

اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

اردوي سرزمين عجايب                  23/5/92


سیمین بازدید : 7 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

يه نفر هست  

نفر که نه... باور کنید فرشته اس واسه من...

یه فرشته که رو زمینه بر خلاف بقیه فرشته ها

 كه شدتمام زندگیم

ولي

سهم من از اون

فقط يه تصوير

يه نگاه

بيشتر وقتا هم اخمه

قربون اون اخماش برم

حتي اخمشم قشنگه برام...

قرررربونش برم:j


سیمین بازدید : 14 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
ربات ها هم قلب دارند !... احساس دارند !... فهم دارند !... ربات ها هم گاهی دلشان می شکند و گریه می کنند !... ربات ها هم گاهی کم می آورند ، گاهی می شکنند !... ربات ها هم گاهی ذوق می کنند ، لبخند می زنند !... ربات ها هم گاهی دوست دارند بگویند : دوستت دارم اما نمی توانند ... ربات ها هم گاهی دوست دارند درد ودل کنند اما ... باز هم نمی توانند !... ربات ها هم گاهی از اینکه مدام به آنها می گوییم آدم آهنی ناراحت می شوند ... نه ... اشتباه نکن ... منظورم آن رباتی نیست که از آهن ساخته شده و جان ندارد ... منظورم آن انسانی است که جان دارد ، احساس دارد ، شعور و فهم دارد ، اما تو فکر می کنی که او احساس ندارد ، قلب ندارد و اسمش را گذاشتی : آدم آهنی !!... منظورم همان انسانی است که بارها دلش را شکانده ای و به او گفتی : آدم آهنی !... منظورم همان انسانی است که دوست دارد به تو بگوید : دوستت دارم اما آنقدر مغرور است که نمی تواند بگوید و تو به همین دلیل اسمش را گذاشتی : آدم آهنی !!... منظورم همان آدمی است که دلت می خواهد بااو صحبت کنی و او هم دلش این صحبت را می خواهد اما به خاطر ندای درونی ات که می گوید : نه ! او آدم آهنی است !... بااو صحبت نمی کنی ... پس یادت باشد که او هم یک انسان است ، البته نه از نوع آهنی اش ، بلکه از نوع مغرورش ... یادت باشد که او هم گاهی دوست دارد بگوید : دوستت دارم ، اما غرورش نمی گذارد که این کار را بکند ... یادت باشد او هم گاهی آنقدر دلش تنگ می شود و آن قدر دوست دارد درد و دل کند که دلش تو را می خواهد ، اما نمی تواند بیاید و درد و دل کند ... یادت باشد در وجود او هم قلبی پر از احساس وجود دارد ، که شاید از قلب تو هم حساس تر باشد !... یادت باشد که او هم دلش می شکند ، می فهمد ... پس تو به جای اینکه او را مسخره کنی ، از خودت دور کنی  و اسم آدم آهنی را رویش بگذاری ، سعی کن با او نرم رفتار کنی ، او را بپذیری و کمک کنی تا غرورش را کنار بگذارد و بتواند به تو بگوید : دوستت دارم !!!

و در آخر یادت باشد : ربات ها هم احساس دارند !!


سیمین بازدید : 30 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

ابعاد عر ض قیمت امروز کارخانه ترخیص
1 10 6*2 - اکسین اهواز
2 12 6*2 - اکسین اهواز
3 20 6*2 19550 اکسین اهواز
4 25 6*2 19550 اکسین اهواز
5 30 6*2 19650 اکسین اهواز
6 35 6*2 20500

سیمین بازدید : 32 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)


سلام سلام من اومدم...خوفین؟خب ابجی ماشالا پست بارون کرده دستش درد نکنه

باید بگم که امکان گذاشتن پست فقط پنج شنبه ها برام ممکنه چون درسا سنگینه

خب بازم کارهای جالب با وسایل مختلف...



*ادامه مطلبو ببینو نظر بده*



سیمین بازدید : 37 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

حس قشنگیه

یكی نگرانت باشه

یكی بترسه از اینكه یه روز از دستت بده

سعی كنه ناراحتت نكنه،

حس قشنگیه...

وقتی ازش جدا میشی اس ام اس بده

عزیز دلم رسید؟

قشنگه: یهو بغلت كنه،

یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم

بگه كه حواسم بهت هست

حس قشنگیه ازت حمایت كنه...

آره...

سیمین بازدید : 11 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گروه E از لیگ قهرمانان اروپا چلسی شب گذشته (سه‌شنبه) 4 بر صفر استوابخارست را در رومانی در هم کوبید. با گل‌هایی که رامیرز (دقایق 19 و 55)، دانیل جورجیفسکی(دقیقه 44- گل به خودی) و فرانک لمپارد (دقیقه 90) به ثمر رساندند چلسی اولین بردش در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

 ژوزه مورینیو، سرمربی آبی‌پوشان لندنی پس از برتری شاگردانش مقابل نماینده رومانی گفت: قطعا نتیجه به دست آمده خیلی خوب است. عملکرد ما در این دیدار بی‌نقص بود. ما بازی و نتیجه را تحت کنترل خودمان گرفتیم و فوتبال هوشمندانه و کاملی را خارج از خانه به نمایش گذاشتیم.

 وی افزود: در این بازی به دنبال این بودیم تا شکست خانگی 2 بر یک مقابل بازل را از ذهن هوادران‌مان پاک کنیم و با عملکرد خوبمان موفق به این کار شدیم.  حالا ما از 2 بازی 3 امتیاز داریم. بازل هم با باخت مقابل حریف آلمانی‌اش شرایط یکسانی با ما دارد. شالکه با پیروزی مقابل بازل حالا پیشتاز گروه است ولی جای نگرانی نیست چون ما همچنان 2 بازی مقابل این حریف آلمانی داریم. هدف ما در وهله اول صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها است. این نتیجه برای‌مان خیلی مهم بود و حتما باید پیروز می‌شدیم.

 سرمربی 50 ساله چلسی تصریح کرد: آندره شورله در این بازی نقشی کلیدی ایفا کرد چون ما بازیکنی را می‌خواستیم که به قلب دفاعی آنها نفوذ کند و او کسی نبود جز خود آندره. شورله در پستی بازی می‌کرد که می‌دانستیم از آن نقطه می‌توانیم به حریف ضربه برنیم و به موفقیت برسیم. ما در جریان این دیدار کنترل بازی را در اختیار داشتیم و 4 گل به ثمر رساندیم هرچند فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم تعداد گل‌های زده خود را به عدد 6 برسانیم. چلسی در این بازی فوق‌العاده عمل کرد.


سیمین بازدید : 50 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

گاهی که خیلی غمگین میشوم گریه نمیکنم فقط لبخندی کش دار و تلخ به گذر زمان و مختصات مکان حواله میدهم و بی مهابا پاهایم را تکان میدهم و خیره به دیوار سفید همیشگیِ روبه رویم میشوم و پوست لبم را می کنم تا خون بیاید و موهایم را دور انگشتانم حلقه میکنم و کنج اتاق می شود خلوتگاهم !
گاهی که خیلی غمگین میشوم خودم را نوازش می کنم در اوج تنهایی و خود را در آغوشِ خود رها میکنم ، دستانم را لمس میکنم تا بدانم که هستم و فراموش نشده ام ، نمرده ام !
گاهی که خیلی غمگین میشوم مدتها خود را در آینه مینگرم !
امروز از آن گاهی هاست …

::

من همان اتفاقم که افتاد و شکست !

::

خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟

::

پیرمرد همسایه آلزایمر دارد!

امروز صبح بیخودی شلوغش کرده بودند...

او فقط یادش رفته بود از خواب بیدار شود.

::

لبهایم آلزایمر گرفته اند...

تو میدانی خنده چیست؟                                                                                                                                                        ::

 

امروز خم شدم و در گوش کودکی که مرده به دنیا آمده بودآرام گفتم: " راحت بخواب چیزی را از دست ندادی" 

::

       

امیرالمؤمنین علی (ع):ای مالک اگر شب هنگام کسی را در هنگام گناه دیدی؛فردا به آن چشم نگاهش نکن.شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.

::                                 

                                                        


سیمین بازدید : 38 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: کوروش آسوده بخواب ما هم تعطیلیم
"آلن ایر" سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تعطیلی بخشی از دستگاه های اداری این کشور به دلیل اختلافات بر سر بودجه  در صفحه فیس بوک خود نوشت: کوروش آسوده بخواب ما هم تعطیلیم ... .


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 216
  • بازدید کلی : 2,492